Buni oameni ai internetului, am fost invitată recent să vorbesc la cea de-a 45-a ediție a evenimentului SocialPedia. Nu doar că m-am distrat de minune povestind despre organizare, dar am profitat de ocazie să pun la un loc câteva resurse pe care vi le ofer un pic mai jos.
O parte din aplicații le folosesc de ani buni. Evernote este extensia minții mele, unde salvez tot ce visez noaptea și vreau să testez ziua. Altele sunt recomandate în Comunitatea cu Idei de Organizare, renumită pentru calitatea conținutului și a membrilor săi. Ca o mamă mândră de comunitate recunoscută chiar de Facebook și premiată în cadrul Digital Divas, am încredere totală în ce se postează acolo.
Dacă ești pasionat(ă) de social media, îți recomand articolul Sabinei Cornovac, ce subsumează subiectele prezentate la conferința mai sus menționată. Are și cifre și grafice. Frumos, frumos! Înaintea mea, speakeri cu extrem de multă experiență în domeniile lor: Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR.ro și Fondator & Managing Partner MTH Digital și Cristian Manafu, Trainer și Consultant în social media. În comunitatea SocialPedia poți afla când au loc evenimente viitoare și zilnic poți cere sfaturi și citi informații utile din lumea digitală.
Cele 8 aplicații sunt:
Time timer (utilă dacă folosești Pomodoro Technique)
ZenKit – Task management
Twobird
PS: Dovada că am vorbit și dovada că m-am distrat! 🙂
Subiecte similare găsești și în secțiunile Timp + bani și Birou.
—
Să îți fie de folos toate cele de mai sus. Dacă ești activ(ă) pe rețelele de socializare, intră te rog și pe pagina de Facebook a blogului și bifează sub butonul ”Urmărește” opțiunea ”Vezi mai întâi” pentru a primi notificări când publicăm articole noi. Tot pe Facebook găsești și super grupul cu idei de organizare. Iar dacă vrei să vezi clipuri despre organizare, abonează-te la canalul de Youtube. Avem și un NEWSLETTER pentru programe și oferte exclusive.