Nu strică niciodată să faci o recapitulare pe subiecte pe care le-ai mai dezvoltat pe blog și în minunata comunitate cu idei de organizare. Repetiția nu este doar mama învățăturii, ci și cheia deprinderii rutinei. În cazul de față, o rutină ce ne salvează timp și bani, căci dacă știm ce avem în casă, știm și ce ne lipsește și vom cumpără în consecință. Sau vom comanda, fiindcă este mai simplu și mai rapid! Și mai puțin stresant, fiindcă scapi de problema drumurilor, a parcării, a aglomerației…
În acest sens, am și o recomandare de făcut: Bringo, primul serviciu din România de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper. Cam atât de simplu a devenit să te aprovizionezi și să achiziționezi multe din lucrurile de care ai nevoie acasă și în viață, în general. Și nu doar că ai o persoană care face cumpărături conform dorințelor și nevoilor tale, prin BringoMALL poți alege produse din mai multe magazine într-o singură comandă (ex. carne și ouă de la supermarket, rechizite pentru copii, mâncare de la pet shop pentru animalul de companie, medicamente de la farmacie etc.). Pe scurt, mai multe magazine, o singură comandă, o singură taxă de livrare (19,99 lei). Sau ZERO taxă de livrare dacă la achiziții de peste 99 lei folosești codul ORDELI, până pe 30 noiembrie 2024. Iar dacă vii la cea de-a 7-a ediție a conferinței #MareaOrganizareLive, din 5 octombrie, vei avea parte și de alte surprize din partea Bringo, căci ne este partener ne încredere, așa cum ne este atunci când comandăm online.
Să revenim la recapitulare, fiindcă toate se vor lega altfel după această introducere cu recomandare. Ai să vezi!
Lista de inventar. De ce este bine să știi ce ai în casă și ce îți lipsește?
Pentru că vei face doar cumpărături necesare și le vei reduce, poate chiar elimina pe cele de impuls. Vei sta astfel în bugetul lunar și vei avea mereu proviziile necesare. Îți recomand să realizezi constant un inventar al tuturor categoriilor de obiecte din casă: produse de curățenie, de îngrijire și igienă personală, haine, rechizite etc. și să faci achiziții doar după ce ai consultat ofertele și opțiunile din mai multe surse.
Lista de cumpărături
Odată făcut inventarul, lista de cumpărături se va scrie singură. Pentru a nu dubla comenzile, afișează-o undeva la vedere în casă (pe frigider, pe un panou magnetic etc.) sau folosește o aplicație cu actualizare instantanee. În această etapă, s-ar putea să îți fie foarte utilă și opțiunea „coșul de grup”, din Bringo, pe care o poți folosi pentru a planifica cumpărăturile împreuna cu familia. Un app recomandat în grupul cu idei de organizare este AnyList (disponibilă în Google Play și App Store). În felul acesta vedeți toți necesarul și evoluția comenzilor și a cumpărăturilor.
Nu plasa încă nici o comandă. Alcătuiește meniul mai întâi! Dacă ai uitat să treci ceva pe listă, planul alimentar îți va arăta.
Planul alimentar
Poți alcătui meniul săptămânal în funcție de proviziile din casă și în funcție de preferințele familiei. Consultați-vă între voi, verificați stocurile și decideți felurile de mâncare. Odată făcut planul alimentar se vor arăta singure ingredientele lipsă ce vor completa lista de cumpărături. Dacă toți sunteți de acord cu meniul, atunci singur veți reduce risipa alimentare și cumpărăturile inutile.
>>> Descarci Planul alimentar și lista de cumpărături de AICI. <<<
Știai că…
- În medie, pe Bringo sunt plasate zilnic între 4.000 și 4.500 de comenzi
- Top 3 orașe de unde se comandă cel mai mult: București, Iași, Cluj
- Cele mai active zile sunt sâmbăta și duminica
- Coșul mediu de cumpărături valorează 285 lei
- Top 5 produse comandate în 2024: apă (plată și minerală), banane, castraveți, pătrunjel, ceapă.
- La nivel de categorii, cele mai populare sunt alimentele proaspete și produsele de uz casnic și farmaceutic.
Aplicația BRINGO:
- este disponibilă în 37 orașe și este lider național pe segmentul eGroceries.
- oferă acces la peste 350.000 de produse, din peste 180 de magazine partenere, cu opțiuni multiple de livrare și serviciu unic de personal shopper ce asigură o experiență de cumpărături personalizată, eficientă și fără stres.
- activează internațional, în Maroc și Belgia, prin Bringo International.
—
Sigur ți-ar mai plăcea să citești și:
- Organizare de toamnă. 6 lucruri pe care le poți face pentru starea de bine
- Sfaturi de organizare când te muți cu chirie
- Ce să ai mereu în casă pentru a fi pregătit(ă) de vacanță
—
Dacă ți-a fost de folos ce ai citit, intră și în cel mai mare grup cu idei de organizare din România (Diana Mihaila – Idei Organizare) și abonează-te la newsletter, pentru programe și oferte dedicate exclusiv membrilor. Mă găsești și pe Facebook și Instagram.